Μαθητές από την Πάτρα έφτιαξαν συσκευή για τυφλά παιδιά


Το σύστημα επιτρέπει την ένταξη των τυφλών παιδιών στα γενικά σχολεία

Υπολογίζεται πως σήμερα περίπου 4.737 φοιτητές και μαθητές στην Ελλάδα, και περίπου 318.600 στην ΕΕ και τις ΗΠΑ αντιμετωπίζουν προβλήματα ένταξης στα γενικά σχολεία. 

 Όμως, μαθητές από την Πάτρα έφτιαξαν συσκευές που θα βοηθούν τα τυφλά παιδιά να ενταχθούν στα γενικά σχολεία.

Η ομάδα του Pop2See Smart Class, μαζί με άλλες δύο ελληνικές ομάδες θα εκπροσωπήσουν την χώρα μας στον 33ο Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό Νέων Επιστημόνων 2022, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο στο Leiden της Ολλανδίας.

«Τον Ιούλιο του 2021 ξεκινήσαμε να διερευνούμε τις επιλογές των τυφλών μαθητών και των οικογενειών τους όσον αφορά στην εκπαιδευτική διαδικασία που ακολουθούν», αναφέρουν οι μαθητές Αλίκη Ράγκου και Κωνσταντίνος Μαζαράκης και προσθέτουν: «Μαζί μας σε αυτό το ταξίδι έχουμε τον προπονητή της ομάδας μας Σπύρο Τσουκαλά, ο οποίος ασχολείται με τις startups, τον μέντορά μας Γιάννη Κοσμαδάκη, ηλεκτρολόγο μηχανικό και την πρέσβειρα της ομάδας Άννα Μπαλάν, η οποία, ούσα τυφλή, έχει συνδράμει στη δοκιμή των συσκευών», ανέφεραν σε συνέντευξή τους το καλοκαίρι, οι μαθητές που αναπτύσσουν το Pop2See Smart Class.

Τι έφτιαξαν

Μια κατασκευή διπλής όψης:

Μια κάμερα η οποία μπορεί να αντιγράψει παραδόσεις με βάση γραπτές σημειώσεις και να τις μετασχηματίσει σε ήχο.

Ενα συμβατικό πληκτρολόγιο της γραφής Μπράιγ που χρησιμοποιούν οι τυφλοί, το οποίο εκτυπώνει το κείμενό τους στην αγγλική (ή οποιαδήποτε προγραμματισμένη) γλώσσα, κάτι που λύνει τα χέρια του τυφλού σπουδαστή.

Έτσι, ο χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να σκανάρει σημειώσεις από την τάξη και να τις ακούσει, συνδέοντας ένα ηχείο ή ακουστικά. Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί να υπαγορεύσει κείμενα, καθώς η συσκευή μπορεί να μετατρέψει τον ήχο σε κείμενο.

Το σύστημα περιλαμβάνει Bluetooth, WiFi ή κάρτες SD, ενώ δημιουργούμε και μία εφαρμογή η οποία βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο.



e-daily.gr
Tags :-
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !