Τελικά και οι Ιταλοί ήθελαν το Γερμανό τους


"Ήμασταν χάλια το 1996. 


Θυμάμαι όταν πρωτοείδα το αυτοκίνητο σκέφτηκα 'Αυτό είναι ανησυχητικά διαφορετικό από τα αυτοκίνητα των υπολοίπων'. Αποδείχτηκε πως όλοι οι άλλοι ήταν σωστοί κι εμείς λάθος. 

Ήταν το δεύτερο χειρότερο αυτοκίνητο (μετά τη Jaguar R2) που οδήγησα ποτέ σε πίστα. Ήταν τρέλα.
Το πως ο Michael (Schumacher) μπορούσε και το οδηγούσε δεν θα καταλάβω ποτέ, πάντα με εντυπωσίαζε. 

Εγώ φοβόμουν να στρίψω το τιμόνι επειδή δε μπορούσα να ξέρω με σιγουριά αν το αυτοκίνητο θα στρίψει αμέσως, σε μισό δευτερόλεπτο, σε ένα δευτερόλεπτο... Δεν είχες ιδέα τί θα κάνει. Εκείνος το οδηγούσε και αξιοποιούσε κάθε χιλιοστό της πίστας.

Εγώ δε μπορούσα ούτε να βολευτώ στο κάθισμα κι εκείνος κέρδισε 3 αγώνες. Πιστέψτε με, πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύματα στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού! Πήρε 4 pole positions κι εγώ απλά στεκόμουν και παρακολουθούσα με δέος τις επιδόσεις του εκείνη τη χρονιά. Τότε ο Schumacher πραγματικά έβγαλε τα λεφτά του".

Eddie Irvine
© Scuderia Ferrari SpA
Η ομάδα του 1996, Eddie Irvine, Nicola Larini, Michael Schumacher και ο πρόεδρος της Scuderia, Luca di Montezemolo, ποζάρουν μαζί με την Ferrari F310.

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !